Altide publiceert jaarverslag over 2023
Zorg op afstand, altijd dichtbij
Het jaarverslag van medisch servicecentrum Altide over 2023 is gepubliceerd. In deze publieksversie van het jaarverslag laten we zien hoe we met zorg op afstand de zorg in heel Nederland beschikbaar en toegankelijk houden. Uiteraard is er in het jaarverslag volop aandacht voor de verdere integratie van Altide na de eerdere fusie en de mooie ontwikkelingen bij het medisch servicecentrum.

Het jaarverslag van Altide over het jaar 2023 beginnen wij graag met woorden van dank en waardering. Allereerst aan onze medewerkers: in een bewogen 2023 dat volop in het teken stond van de integratie, stonden zij met hart voor zorg op afstand 24/7 klaar voor honderdduizenden cliënten en patiënten in heel Nederland. Bedankt voor jullie inzet en toewijding! Ook een woord van dank aan de ruim 200 zorgorganisaties voor wie wij vanuit ons medisch servicecentrum klaarstaan met zorg en hulp en aan onze partners. Samen werken we elke dag aan de beste zorg voor jullie cliënten en patiënten. Dank voor het vertrouwen!
Meerjarenstrategie
Een belangrijke mijlpaal vorig jaar was de vaststelling van onze meerjarenstrategie 2024-2026. Dit resulteerde tevens in een herinrichting van de organisatie aan de hand van drie pijlers: Langer veilig thuis, Bereikbaarheid en Zorg van morgen. Ook de verdere integratie van IT stond centraal in 2023.
Uniforme certificering
We zijn er trots op dat we als geheel Altide voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen op het gebied van kwaliteitsmanagement, informatiebeveiliging en persoonsalarmering. Daarvoor behaalden we in 2023 de certificeringen: ISO 9001:2015, NEN 7510 en Ketenkeurmerk persoonsalarmering. Dat is een groot compliment waard voor alle collega’s die zich hiervoor hebben ingezet.
Dank voor de plezierige samenwerking en je betrokkenheid bij onze organisatie. Wij wensen je veel leesplezier, jouw reactie wordt zeer gewaardeerd!