Spring naar inhoud

Altijd bereikbaar

Dag en nacht staan we klaar voor de zorg

Jij hebt collega’s die dag en nacht voor de cliënt klaarstaan. En dus kunnen zowel de cliënt als je medewerker 24 uur per dag vragen hebben waar ze graag een snel en goed antwoord op willen krijgen. De behoefte om bereikbaar te zijn is dus noodzakelijk, maar tegelijk haast onmogelijk om efficiënt te organiseren.

We kennen de situaties allemaal. De meest urgente vragen komen op een onverwacht moment. De telefoon gaat net als je volle concentratie nodig hebt voor een andere taak. Tijdens de toch al krappe weekendplanning meldt een collega zich via de app ziek voor een vroege dienst. Er komt een e-mail binnen met een nieuwe aanvraag. Of er is net een oproep geweest waar je naartoe gaat en de volgende casus dient zich alweer aan. Gevoelsmatig komt het ongelegen, en je wilt niets liever dan ontzorgd worden.

Of het nu gaat om kraamplanning, inhoudelijk zorgadvies of een facilitaire vraag waar direct actie voor nodig is. Bij Altide nemen we uit naam van jouw organisatie de telefoon aan, beoordelen de vraag, rapporteren en zetten de juiste opvolging in. Nog even afwachten, een melding in het elektronisch dossier of juist direct doorpakken. Precies, zoals jij het ons vraagt.

In de praktijk