Telefonische en online bereikbaarheid
Altijd bereikbaar
Altijd bereikbaar zijn is belangrijk voor jouw organisatie. Zodat je cliënten zo snel mogelijk hulp krijgen en kunnen rekenen op de zorg en aandacht van je zorgprofessionals. Medisch servicecentrum Altide biedt die bereikbaarheid.
Door met de naam van jouw organisatie persoonlijk de telefoon op te nemen en door snel en professioneel op mails, chats, sms of apps te reageren. Dat doen we wanneer dat voor jouw organisatie nodig is. Of dit nu 24 uur per dag is, of alleen als achterwacht in de zorg. Want Altide is er altijd: 24 uur per dag, 7 dagen per week. Zo zijn cliënten verzekerd van een betrouwbare deskundige die de zorgvraag kan beantwoorden en kan zorgen voor opvolging. Daarmee is jouw cliënt altijd veilig verbonden met zorg.
Dit doen we voor:
- Ouderenzorg (VVT)
- Crisisdienst
- Geestelijke gezondheidszorg (GGz)
- Gehandicaptenzorg
- Jeugdgezondheidszorg
- Jeugdzorg
- Maatschappelijke gezondheidszorg
Opnemen telefoongesprekken
Wij nemen alle binnenkomende telefoongesprekken op voor het:
- opleiden en coachen van medewerkers
- afhandelen van vragen en klachten, incidenten en calamiteiten
- verbeteren van onze dienstverlening
Als iemand belt naar Altide, dan krijgt diegene dit via een vooraf ingesproken tekst te horen. Wij bewaren alle gesprekken drie maanden en vernietigen ze daarna.
Zo doen we dat
- Alle binnenkomende telefonische en online gesprekken via bijvoorbeeld chat en e-mail handelen wij in naam van jouw organisatie af. Onze collega’s geven zelfstandig advies en zetten als het nodig is de juiste opvolging in gang.
- Wij zetten je medewerkers alleen in als dat echt nodig is.
- De centralisten op ons klantenservicecentrum kunnen vanuit jouw database of systeem werken of we koppelen ons systeem aan die van jouw organisatie. Door onze open infrastructuur is dat met alle merken mogelijk.
- Wij werken met betrouwbare apparatuur en leveranciers en zorgen met een backup-centrale en uitwijkcentrale voor optimale bereikbaarheid.
- Al je wensen leggen we nauwkeurig vast in een protocol. Bij onverwachte situaties waarvoor geen protocol is, denken onze collega's met je medewerkers mee. Zo zorgen we samen voor goede zorg.
- We leggen alle communicatie vast. Alle gesprekken en overige communicatie zijn dus traceerbaar.
- Al onze verpleegkundigen zijn BIG-geregistreerd. Daarmee mogen zij triage uitvoeren bij complexe en acute zorgvragen.
- Het klantenservicecentrum is 24/7 bereikbaar.