Spring naar inhoud

Centralist

Als Centralist bij Altide ontvang je vragen en serviceverzoeken via de telefoon. Die behandel je volgens protocollen en scripts. Je geeft snel de gewenste informatie over diensten en producten aan de klant. Als het nodig is, verwijs je iemand door naar een collega of andere deskundige. Ook maak je terugbelafspraken met opdrachtgevers en doe je de administratieve afhandeling. Je werkt zelfstandig, maar kunt altijd terugvallen op je collega’s.

Als Centralist sta je de hele dag door in contact met mensen. Dat doe je via de telefoon en ook via de mail. Met behulp van jouw prettige telefoonstem en maar liefst 20+ verschillende systemen zorg jij ervoor dat je altijd de best mogelijke service verleent. Welke vraag je ook krijgt, jij zorgt ervoor dat degene aan de andere kant van de lijn zo goed mogelijk geholpen wordt. Je haalt informatie op uit de verschillende protocollen en richtlijnen en aan de hand daarvan weet jij precies wat je moet doen. Dat betekent ook dat je soms terugbelverzoeken inplant en klanten doorschakelt naar de juiste persoon of organisatie. Een leuke uitdagende baan waarbij je dichtbij de zorg staat en op afstand een helpende hand biedt!

Wat heb je nodig als Centralist?

Een goede Centralist beschikt natuurlijk over bepaalde kwaliteiten. Herken jij jezelf hierin? Dan past dit werk absoluut bij jou!

  • Goed luisteren en doorvragen. Hoe meer informatie je hebt, hoe beter je iemand kan helpen
  • Een kei in het werken met computers. En nee, we zoeken heus geen programmeur of IT-deskundige, maar je werkt wel met veel verschillende computersystemen. Dat je daar handig mee overweg kan is dus wel een vereiste
  • Flexibiliteit. Als Centralist werk je zowel doordeweeks als in het weekend. Daarnaast heb je te maken met dag- en avonddiensten
  • Servicegericht. Zo lang jij mensen kan helpen ben jij gelukkig!


Benieuwd wat het werk nog meer inhoudt en, niet onbelangrijk, wat je ervoor terugkrijgt? Klik dan hieronder verder naar onze openstaande vacatures.